Autor: Insajder

Novi Sad
12.02.2019.
14:01 > 14:25
Viši sud je, obrazlažući svoju odluku o odbijanju tužbe penzionera za vraćanje oduzetog dela penzije, ocenio da u postupanju PIO fonda nije bilo nezakonitog i nepravilnog rada.
  • dragan

    21.03.2019 10:47
    kradja
    Ja nisam želeo niti birao gde će se uplaćivati doprinosi već je na osnovu Zakona. Taj iznos je moja štednja za stare dane. PIO pokraden od političara za izbore, za ljubavnice i drugo. Lopovi i partije se znaju, vlast da preduzme mere ali neće jer su i oni u tome. Pet godina slušam da ima u Srbiji 1 700 000 penzionera a za pet godina umrlo 150 000. To nije nadoknadjeno jer se pomerila granica za penziju i lažna je cifra broja penzionera. Ukoliko država koja je krala i dalje krade od PIo ne uplaćuje zaslužene i uplaćene penzije neka vrati sve moje uplate od prvog radnog dana i ne treba mi penzija. Neka daju bruto plate zaposlenima pa nek oni uplaćuju gde hoće i kod god fonda hoće država neće imati obavezu. Država ako treba neka uzme i kredit ALI UKRADENO MORA DA SE VRATI i to nema veze sa patriotizmom. I samodoprinos sam plaćao za C Goru i govnari se odvojiše. Uplaćivao za stambenu izgradnju i stan nisam dobio. Ni to mi nije vraćeno. ZNAČI DRŽAVA DA VRATI OTETO PENZIONERIMA JER PIO NIJE DONEO REŠENJA PO OSNOVU SPORNOG ZAKONA TIM PRE JER NIGDE NE PIŠE DA JE PIO OSLOBODJEN OD SVOG POSLA A POSAO PIO JE DA DONOSI REŠENJA što nisu to je za sud i sporovi će zato biti dobijeni.
  • DRAGAN

    14.02.2019 10:15
    mali dodatak
    Raymislite. Naravno prenzije su steceno pravo. Ali uvek postoji neko ali a to je neko je to stc;eno pravo povecao iz plitickih rayloga na neodrziv nivo i to se smatra normalno jer je steceno pravo, dovodeci da se penzije do toga da ne mogu nikako isplacivati. Onda nas nekoobavesti o istini i da resenja i krene ka boljem da se ste;eno pravo i ostvaruje a ne da bude ukinuto i da bude na realnijim osnovima i taj ne valja. Raymislite da je drzava bankrotirala sta bi onda bilo sa stecenim pravom i koliko je to pravo_ Drugo ne brkajte javna preduzeca koje obavljaju odredjene funkcije i vecina su i preduzeca u relativno klasicnom smislu i vlasnistvo svih nas ,kako na lokalu tako i drzave ono de se slazem sa vama kod javnih preduzeca da nisu restruktuirana da pune budzet a ne da budzet im pokriva gubitke ali i to je proces koji sslazem se sa mnogima ide sporije nego sto smo svi c;ekivali. Toliko, Samo da podvucem na probeleme ne treba gledati politicki ostrasceno i iz pojedinacnog interesa, I ja nisam pravnika ali pravnici razlikuju pravno i pravedno sto znaci da ono sto je pravno ne mora da znaci da je i pravedno, tako i streceno pravo koje je pravno ali ni po kom kriterijumu nije pravedno povecano odnsono povecanje /administrativno/ je dovelo je do katastrofe pio fonda / uz sve razloge od ranijih godina/ od 2008 do 2012
  • Pićuka

    13.02.2019 17:17
    Za Dragana pametnog.
    Penzije su stečeno pravo. Zašto je i kako je upropašten PIO fond je duga priča( I zašto pokušavaju da otmu imovinu PIO fonda). Kažeš država dotira i ima pravo da to radi. Država ne dotira JKP-a a ipak im je skinula plate za 10% i još nije vratila. Kako to objašnjavaš. Restrukturiranje JP nikada nije urađeno. Mnogi dobijaju ne zaslužene plate. Da li znaš koliko dovedenih firmi uplaćuje doprinose ili to ide na teret budžeta? Da su im smanjili penzije 30% ne bi iz budžeta izdvajali ništa. Jaka pamet. Kada su male plate malo je i izdvajanje. Zašto se ja nerviram zbog gluposti?
  • DRAGAN

    13.02.2019 13:28
    ONO STO NEVOLITE CUTI
    Znam da ovo sto cu napisati mnogi neole cuti i nije popularno, svuda u svetu penzioni fondovi su samostalni i isplacuju penzije koliko para ima. kad bi se to kod nas primenilo penzije tako isplacivale onda bi prose;no bile nize bar za 30 procenata koliko je trenutno dotacija iz budzeta i resenje je u vecem zaposljavanju i vecim prihodima pio fonda, o urusavanju pio fonda i razloyima mozemo nasiroko ratovi inflacija itd itd ali oporavak je poceo sa ovom vlascu i dok god drava dotira pio fond moze i da odlucuje o visini penzija, oporavak sporo ide ali ide koliko mi je poznato drzava je uspela da sa 50 tak procenata dotacija smanji dotacije na 30tak procenata svojom politikom razmislite o tome a daj boze da imamo jos vise zaposlenih i da se drzava izmakne od dotacija pio fondu,ia da se taj novac ulozi u razvoj u obrazovanje i drugo sto mu je i namena a ne u pio fond
  • Realno

    12.02.2019 23:17
    Sud sudi po zakonu. Zakone donosi skupština. Skupštinu birate vi. Stvarno mislite da je problem sudija, a ne vi što "ne'ate za koga da glasate"? E nije majstori, prihvatite sad i posledice svog belolističarenja, kad ste bili mangupi...
  • ...zabrinut

    12.02.2019 22:45
    s razlogom...
    A šta se desilo s botovima?...Preusmerena sredstva finansiranja s botova na buseve?
  • Komšinica

    12.02.2019 21:55
    ,////
    Kome da se javim da se pridružim tužbi
  • Boba NS

    12.02.2019 19:41
    oteto/prokleto
    To je pravi put

    kada ga svi odbiju u Srbiji, lepo presavije papire pa u Strazbur

    Onda kad se to omasovi, Srbiji ce biti blokiran racun dok to sve ne isplati

    Ljudi, to ne kosta nista
  • Elena

    12.02.2019 19:27
    NS viši sud još nije ukapirao da je ovaj puko. Krenite da mislite polako o tome šta ste sve potpisali i pakujte svoje prnje.
  • Mrzim sns

    12.02.2019 19:13
    Jos jedan razlog vise da izadjemo u petak .
  • Poenta

    12.02.2019 19:01
    Poenta priče je da Vam niko ne može smanjiti penziju, a da Vam pre toga nije dostavio rešenje, kojim se obaveštavate o tome i na koje imate pravo na žalbu. Sve ostalo su nezakonita postupanja suda i fonda PIO. Mogu uviti i obrazložiti to kako hoće, ali zakon je jasan. Najgore od svega je što je "gazda" najavio između redova ovakav ishod, što znači mešanje u rad sudske vlasti. Ne vidim više poentu advokature i suđenja, pogotovo kada je na suprotnoj strani država.
  • Hah

    12.02.2019 18:52
    Cockney Call 12.02.2019 • 15:14
    Novosadski sud
    Naš vajno-poklonički Novosadski sud, ne može da donese nijednu odluku, bez aminovanja BG-a. Nije mi jasno zašto postoje institucije Vojvodine....od skupštine....preko sudstva do javnih preduzeća. Po meni treba ukinuti Vojvođanske institucije, pošto niko godinama nema muda da kaže BG-u NE...Nema m.da niko, si.e...Vojvođanske.

    Ne postoji vojvođanski sud, već je novosadski sud deo sudske vlasti Republike Srbije. Ali bez obzira na ovo neznanje, stoji činjenica da Vojvodinom i Novim Sadom haraju oni, koji su došli sa koferom pre 20 ili 60 godina. Njima ovaj prostor i ljudi ništa ne znače, već se trude da izvuku svaku korist za sebe. Nije počelo sa naprednjacima, već mnogo ranije, kada je građeno ono ruglo od SNP-a.
  • lala

    12.02.2019 18:44
    Dok dAVitelj zemlju vodi,
    ka totalnoj neslobodi
    i dok su mu jako vazni,
    svi doktori ovi lazni,
    podrepasi,ulizice,
    a ne ljudi sa ulice,
    sudice nam los sudja
    nema nista od penzija.
  • Mile

    12.02.2019 18:22
    Ko je još video da ti džeparoš vrati pokradene pare.
  • hm?

    12.02.2019 17:13
    Moj predmet po zalbi se nalazi u Visem sudu u Novom Sadu od kraja 2016. godine!!! Nije resen! Ovaj stigne 10.01. i vec odluceno. Toliko o tome!!!
  • IQ

    12.02.2019 16:50
    Obiće se sve ovo o glavu vučiću i naprdnjacima veoma brzo..........
  • pogled

    12.02.2019 16:42
    Pogresna adresa tuzbe
    Pa sad, zaista ne vidim sta je sporno - pio jeste postupao po zakonu i zato ne moze biti kriv.

    A ko je doneo zakon? :bling bling bling:
  • Pićuka

    12.02.2019 16:21
    Na osnovu zakona koji je protivustavan.
  • Novosađanka

    12.02.2019 16:09
    Mafija na vlasti. Petak, 18h, SNP.
    Da bagra ode!
  • Jova

    12.02.2019 16:09
    Neboje se boga
    Nebeske sudije suda u novom sadu uvek dosude u korist rezima nikad naroda ta zgrada je javna kuca parking ispred suda mercedesi, mesta za sudije postene a radnike stana izradili za plate.
  • teror u

    12.02.2019 15:51
    smrdistanu
    Kakva drzava takvi i sudovi .
  • Misko

    12.02.2019 15:30
    Ova vlast sve vise provocira svoje gradjane klasicnom DIKTATUROM, gde su granice trpljenja ...
  • Aleksandar

    12.02.2019 15:16
    Doneli zakon da pljacka bude legalna.kao kada bi sad doneli zakon da od deviznih i dinarskih stedisa uzimaju procenat.to se zove reket. Sns je legalizovao reket.pocev od penzionera pa do njihovih ljudi koje su pozaposljavali,te su ovi duzni mesecno da daju 8posto u vodjinu kasu.cist kriminal.ima evropski sud,ali na zalost nece odgovarati krivci.
  • Cockney Call

    12.02.2019 15:14
    Novosadski sud
    Naš vajno-poklonički Novosadski sud, ne može da donese nijednu odluku, bez aminovanja BG-a. Nije mi jasno zašto postoje institucije Vojvodine....od skupštine....preko sudstva do javnih preduzeća. Po meni treba ukinuti Vojvođanske institucije, pošto niko godinama nema muda da kaže BG-u NE...Nema m.da niko, si.e...Vojvođanske.
  • novosadjanin

    12.02.2019 15:10
    pada vlada
    Sve vase penzije ce biti vracene !!! Kada padne vlast i sve se oduzme od ANDREJA VUCICA, brata poznatog diktatora, koji je oduzeo razne lokale i firme od puno neduznih ljudi
  • Zoki021

    12.02.2019 14:52
    tužba
    Ide do strazbura ,ne brinite se sluge režima!!
  • konj

    12.02.2019 14:42
    pišanje po narodu
    Bilo je tako nešto i za očekivati od bahatih naprednih seljačina....samo Strazbur!!!
  • Lala

    12.02.2019 14:39
    Nezavisno sudstvo?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna